Sektor
Produktion af kirsebærvin
Hvad indeholdte projektet
Frederiksdal
Målsætningen for vores indledende samarbejde var, at Frederiksdal Kirsebærvin ville styrke deres brand på de digitale platforme. Vi indledte med et meget succesfuldt forløb på Facebook, hvor branding og salg gik hånd i hånd. Siden da har vi udvidet samarbejdet til bl.a. Google-marketing, design og udvikling af en international multisprogs-webshop samt specialudvikling af et leverandørmodul. Webshoppen er gennemarbejdet med fokus på brugeroplevelsen (UX) og teknisk SEO. Igennem årene har samarbejdet udviklet sig til også at gælde “walk-to-store”-aktiviteter, som generer kunder til vineriet hos Frederiksdal Slot
Frederiksdal er foreløbigt den eneste producent i verden, der fremstiller vin af kirsebær efter de samme metoder, som har været brugt i århundreders produktion af druevin.
Vinen er baseret på stevnskirsebær, der udelukkende høstes fra Frederiksdals egne plantager.
Resultatet er en dansk kvalitetsvin i verdensklasse, som både har høstet ros og vundet priser.