Google ANNONCERING

Google Ads
– Hjælp dine kunder til at finde dig og det du sælger

Nå din målgruppe dér, hvor de er på internettet

Google Ads er et stærkt digitalt værktøj for din virksomhed. Med Google Ads kan du nå ud til din målgruppe, øge dit brands synlighed og få relevant trafik samt stærke leads på dit website.

Når du bruger Google Ads, kan du let måle den direkte effekt fra dine annoncer – uanset om det er eksponeringer eller konverteringer, du går efter. I Simple Digital er vi Certificeret Google Partner og vi har 18+ års erfaring med alle de mange muligheder, der findes på Google Ads.

  • Google Ads virker med det samme, hvis du sælger produkter eller ydelser, som folk søger efter på Google.
  • Det er ligegyldigt om du sælger via webshop eller website og om din målgruppe er B2B, B2C eller B2G – Google Ads arbejder for dig.
  • Vi kan også hjælpe med fejlfinding i dine Google Ads. Fx har de nye cookie-tiltag i marts 2024 givet en del udfordringer for folk, der bruger Google Ads; men bare rolig – vi kan hjælpe – (link til cookie og server side tracking).

Med det gode samarbejde som bærende fundament hjælper vi dig og din virksomhed, til den digitale succes, du drømmer om.

Det gør vi:

  • Lægger en strategi sammen med dig.
  • Opsætter dine kampagner ud fra strategien.
  • Overvåger din trafik gennem annoncerne
  • Overvåger, at annoncerne giver dig salg og leads
  • Ud fra data optimerer vi dine annoncer, så de altid står skarpt.
  • Giver dig en månedlig rapport – på skrift og/eller mundtligt – lige som du vil have det.

Nogle gange kan det tage lidt tid før, dine annoncer står skarpt – og vi må måske skifte strategi undervejs, til vi har fundet den opsætning, der virker bedst for dig; men når gør det, så har din virksomhed en kørerende lead-maskine 

Kontakt os i dag og hør, hvordan vi kan hjælpe jer.

Der er flere gode grunde til, at Google Ads kan være noget for dig

Den gode webshop får succes, når design, brugervenlighed og teknik spiller uløseligt sammen og går op i en højere enhed.

Står du og din virksomhed et sted, hvor du gerne vil:

  • Være til stede, når dine potentielle kunder søger efter dine produkter eller ydelser?
  • Gøre din målgruppe opmærksom på, at din virksomhed eksisterer?
  • Vise at din virksomhed har det, din målgruppe har brug for?
  • Se data for og danne overblik over, hvordan din annoncering har klaret sig?

Lyder det ovenstående som noget, du ønsker for din forretning? Så er du velkommen til at tage fat i os fra Simple Digital ApS til en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at kickstarte jeres Google Ads.

Hos Simple Digital er vi certificerede eksperter i Google Ads og rådgiver dig gerne. Vi kan stå for opsætning af dine Google Ads og sikrer, at du får den helt rigtige rådgivning, der matcher dig og din virksomheds behov.

 

Der findes flere typer annoncering med Google Ads

Med Google Ads får du og din virksomhed mange muligheder for at være digitalt til stede for jeres kunder

  • Google Search: De fleste kender de klassiske søgeannoncer på Google. De er dem, du ser i toppen og bunden af siden, når du går ind og skal bruge Googles søgemaskine. Her kan din virksomhed blive synlige over for de kunder, der søger efter jeres brand, produkter eller kategorier.

  • Google Display: Med Google Display får man virkelig god mulighed for at blive eksponeret i bannerannoncer. Måske I gerne vil blive mere synlige over for kunder, der er i markedet, så de holder jer i top-of-mind? Så er Google Display annoncering et godt sted at være.

  • YouTube: Med videoannoncering på YouTube kan du billigt og effektivt fortælle din virksomhedshistorier eller kommunikere dine produkter i levende billeder! Betal kun for dem, der ser din annonce – og målret dem kun mod dem, der er i markedet efter dig, dine produkter eller ydelser.

Fælles for alle slags Google Ads er, at de er datadrevne. Det vil sige, at du altid kan danne dig et overblik over, hvad du har fået for dine penge. Med den rette opsætning, rådgivning og løbende optimering vil du se en målbar effekt på din målgruppe, som ser dine annoncer.

Hos Simple Digital har vi mere end 18 års ekspertise i at overvåge, analysere og optimere Google annoncering for alle typer af virksomheder. Vi tager med glæde imod dig, skulle du få lyst til at booke et møde hos os, eller vi kan komme til dig til en indledende samtale om din virksomhed.

Lad Simple Digital være din digitale partner

I Simple Digital bestræber vi os på at hjælpe dig og din virksomhed med de digitale løsninger, I har brug for. Hos os er den rådgivning og support vi yder for vores kunder vores vigtigste styrke – og det skal kunne mærkes hos vores kunder.

Hos os møder du et stærkt team af professionelle konsulenter, der står klar til at hjælpe dig med alt inden for Google Ads.

Drømmer du om et bureau, hvor det gode samarbejde er den bærende søjle for digital succes? Så kontakt Simple Digital i dag – vi ved, at det er det gode samarbejde, der er nøglen til succes for din virksomhed. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

FAQ

Prisen varierer på din Googleannoncering, og det gør den, fordi det kommer an på, hvilken type annoncering du skal bruge. Google Display og YouTube-annoncering er som regel billigere end Google Search f.eks.

Vi står med glæde for opsætning af din Google Ads – Vi kan også hjælpe dig med, at dine kampagneannoncer performer og bliver ved med det, hvor du vælger en rammeaftale på det antal timer du ønsker per måned.

Det kommer helt an på, hvad dine forretningsmål er – Vi rådgiver dig om hvilken størrelse rammeaftale, vi vurderer, der passer til din virksomheds type, ønsker og behov. Vores timepriser starter på DKK 1100,-, og vores månedlige rammeaftaler starter på DKK 5280,-

Google Adwords er det ”gamle” navn for Google Ads. Der er ikke som sådan nogen forskel. I juli 2018 valgte Google at rebrande med det nye navn Google Ads. Google annoncering har flere kampagnetyper, hvor Adwords navnet ledte tankerne mod kun søgeords-annoncering. Derfor valgte man at ændre navnet.

Når man søger på Google, får man to typer af resultater frem: Organiske og betalte. Du kan genkende de betalte resultater på, at der står ”sponsoreret” – det er Google Ads/annoncering. De lokker til handling, hvor målet er, at man klikker på de betalte annoncer, og det skaber betalt trafik.

Google er den foretrukne søgemaskine og sidder på langt størstedelen af markedet, derfor tager vi her udgangspunkt i søgning på Google.

Den organiske trafik er den trafik, der kommer gennem almindelige søgeresultater, der ikke er betalt for. Det vil sige al den anden trafik, der ikke er annoncering.

Den organiske trafik kan man forbedre gennem SEO – search engine optimization (link til SEO). Som betyder søgemaskineoptimering. Som virksomhed er det afgørende, at man dukker frem på Google-listen/søgeresultaterne, når ens målgruppe søger noget, der matcher det ens virksomhed kan tilbyde. Og allerbedst er det, hvis man dukker op blandt de første og øverste resultater.

SEO og Google Ads går hånd i hånd, da SEO på din side vil tydeliggøre for Google, at der går en rød tråd fra det søgeord som folk Googler til din specifikke side på dit website.

Hos Simple Digital ApS kan vi naturligvis også hjælpe dig med SEO, så du har større chance for at blive fundet i relevante Google-søgninger. Du er altid velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud.

Den betalte trafik forbedres gennem analyse, overvågning og optimering af ens annoncer i Google Ads. Det kalder man SEM – search engine marketing.

Tags: # Google Ads-konsulent  #Google Ads  # Google Annoncer  # Google Adwords (tidligere navn for Google Ads)

Keep it simple...

lad os tage en snak